måndag 16 mars 2009

Spetsar


Så var det då måndag igen. Jag begriper inte hur helgen kan gå så fort. Man går hem på fredag och poff så är det måndag morgon igen.
Har tagit lite kort i helgen men inte hunnit få in dom i datorn, vilket jag hoppas blir av ikväll, så jag kan göra ett inlägg med nytagna kort.
Jag älskar spetsar, vet inte alltid vad jag skall ha dom till men det är njutningen att få ta i dom och titta på dom. Någonstans har jag några meter spets liggande som jag virkade någon gång i tonåren. Frågan är bara var! Men, men dom kommer väl fram när man minst anar det.
Anette

1 kommentar:

  1. Hejsan! Spets är så vackert. Jag har oxå en massa spets hemma, den som spar han har. Jag målade sånadär vanliga påskägg, vita och knöt om lite olika spets,så fint det blev.
    Kram Christina
    Jag har ingen blogg men kikar gärna in!!

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!