onsdag 29 februari 2012

Svart och vitt

Födelsedagskort till en av mina bästa vänner. Hon bor och är från Holland så jag skrev texten själv.


Svart cardstock och ett designpapper från Maja Design började jag med.
Klockan är från en Tim H dies (åh vad jag gillar den) hjärtat och tagen likaså. Till hjärtat har jag använt den prickiga baksidan av designpappret. Katten har jag stansat ut med en die från Magnolia.
Rosor, en stor blomma och blad (också utstansat), brad och några blingstenar.

Ha det vårmysigt!

Kram

Anette



5 kommentarer:

  1. ÅÅh vilket härligt kort i svart o vitt, uret i mitten är ju bara så fint, du har verkligen fått ihop allt så snyggt!!

    Kram Majsan

    SvaraRadera
  2. Ah, vad glad hon ska bli för detta fina kort:)
    Tack snälla för ditt avtryck.
    Ha det fint!

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  3. Elegant i svart å vitt! Samstämt och vackert.

    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt, gillar massor. Papperet, klockan, katten, hjärtat, ja allt är verkligen så fint ihop. Hon kommer att bli jätteglad.

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  5. Nu är jag här igen, den här gången för att säga TACK för din rara kommentar hos mej! Glädjer mej mycket!

    Ha en härlig söndag!

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!