lördag 21 januari 2012

En liten nalle

En stämpel som jag fick i julklapp och som jag tycker är såååå gullig fick bli inspirationen till detta kortet.


Jag har börjat med vit och rosa cardstock, stansade ut hörnen och ovalerna med dies från Nellie Snellen och drog kanterna på det rosa med en Edge scraper och distressade med Distress ink "Pumic Stone". Stämplade Nallen och en extra blomma och paketen (ett julset från Cutie companion) som jag färglade med Distress ink. En tag (Tim H igen) med text som hör ihop med nallen sitter löst under nallen så att det går att skriva på baksidan om man vill. Klippte ut och limmade ihop.
En liten pin fick jag med också.

Hade inga blommor som passade så dom fick jag göra själv.
Det blev som små blåklockor även om två är rosa och beskrivningen hittar du här.

Ha det....

Kram

Anette


9 kommentarer:

  1. Supergulligt kort, Nallen är bara såå söt!!

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera
  2. Vad fint blomman passar till Nallen. Supergulligt kort!

    SvaraRadera
  3. Åh så söt! Jag älskar nallar, blir aldrig för gammal;) Kram!

    SvaraRadera
  4. Supersött! Fint att blomman som nallen håller i kommer igen på etiketten.

    SvaraRadera
  5. Jättegullig stämpel på lika gulligt kort! Jättefint med utstansningarna i hörnen med ett färgat papper under!

    SvaraRadera
  6. Sååå mycket fint du gör! Blåklockorna var jättesöta. Finns mycket inspiration i din blogg.
    Tack för titten och kommentarerna i min blogg. Det värmer. :)
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  7. Väldigt rart kort! Tack för titten hos mig. Ha en fin dag!
    //Anna

    SvaraRadera
  8. Vilket fint kort du gjort!
    Tack för att du tar dig tid och lämna så fina kommentarer i min blogg! :-)

    SvaraRadera
  9. Tack för den fina kommentaren på min blogg!
    Riktigt fint kort :)

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!