fredag 6 januari 2012

... julen varar den till påska

Fast jag kan ju göra julkort året runt om det vill sig.


Den här söta tomtestämpeln från Lindy har jag köpt nu efter jul och var såklart tvungen att prova den.
Pappren med renar och snöflingor köpte jag i Budapest och metallhörnet också. Snöflingan är från Magnolia och texten utskriven på datorn.
Brun cardstock i botten.

Jag och vännen M var i Budapest i november. Vilken fantastisk stad!
Vi badade i varma bassänger både inomhus och utomhus. Vårt hotell låg bara 5 minuters gångväg från ett av  dom gamla fina badhusen, så vi var och badade flera gånger. Helt underbart!

I ett väldigt fint köpcenter hittade vi en hobbyaffär där dom sålde scrapgrejer så vi köpte med oss en del hem. Det fanns en del annorlunda papper bland annat. 

Roligt och mysigt.

Ha det bra!

Kram 

Anette



7 kommentarer:

  1. Vad fint det blev med det vi köpte i Budapest. Ha det bra Kram M

    SvaraRadera
  2. Lekkert kort, og det stempelet er et av mine favoritt julestempler!!
    Og så gøy å få med seg litt scrappe-saker som ikke alle andre har da!

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Tycker du fick till det väldigt fint med det blåa runt stämpeln!

    SvaraRadera
  4. Jättefint kort! Kul med annorlunda papper också. Det låter som en riktigt trevlig resa. Julkort året om är inga prolem här heller, så roliga att göra. Tack för besöket och orden i min blogg =)

    Kram, Lilla jag

    SvaraRadera
  5. Jätte fint kort :)
    Tack för titten i min blogg

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig tomte gubbe :) Kul hitta hobby affärer i utlandet!!
    Roligt du ville vad med i min pappers utlottning :)

    SvaraRadera
  7. Vilken söt tomte!!
    Kortet var äldigt fint!!
    Tack för gulliga kommentarer hos mig!

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!