måndag 12 mars 2012

Badliv LO


En LO som jag gjorde på Scrapbookeriets scrapmara för lite drygt en vecka sedan. Jag har utgått från Liselottes fina skiss som jag glömde att fota.
Det här är ett kort på näst yngsta barnbarnet som jag scrappat.


Grå cardstock i botten och sedan 2 desigpapper från  Riddersholmdesign (finns hos Scrapbokkeriet men inte i webbshopen) med lite blå cardstock emellan. Solen är utstansad med en die från Nellie Snellen och bokstäverna till Badliv med en Tim H die "Typewriter" den har verkligen varit värd sina pengar så mycket som jag använt den.
Texten på den blå remsan har jag skrivit för hand. Det skall förhoppningsvis bli snyggare snart för jag skall gå en Kalligrafikurs ihop med några av mina arbetskamrater. Den startar i början på april och är 5gg . Det skall bli kul. Förhoppningsvis kommer jag att skriva mer för hand efter kursen.

Njut i vårsolen

Kram

Anette

5 kommentarer:

  1. Verkligen en jättefin, somrig LO med sött motiv... ;-)

    SvaraRadera
  2. ÅÅH superfin LO, man längtar till sommaren nu :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Vilken underbart sommarljus du har fått till i den här LO-n! En skarp kontrast till din header, som är så vintrigt som något bara kan bli!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin LO du har gjort och vilket sött foto! Ha en fin söndag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hi hi vilken gullig lo, kortet är ju perfekt. Känns verkligen som papperet i bakgrunden är sand :D
    Vad du är duktig
    kram

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!