måndag 19 december 2011

Vänner


Jag gör julkort till barnbarnen och här är det yngsta barnbarnets kort.
Inuti kortet har jag skrivit lite om just det barnbarnet, sådant som kan vara roligt att läsa någon gång.

Till att börja med en vit cardstock och sedan samma papper från Kaiser Craft som i förra inlägget fast nu har jag använt båda sidor av det. Det heter SHH.

En stansad bård längst ner x2. 

Blickpunkten är en ljuvlig stämpel från Nellie Snellen, den passar bra till lilla Milla som tycker så mycket om djur.

Rundeln och grenar, blad, siffror och rundel är utstansat med Tim Holtz dies. Till kanterna och färgläggning har jag använt distress ink.

Ett cremefärgat organzaband är fast limmat under God Jul skylten.

Hörnen är gjorda av lite spillpapper.


Ha det julmysigt !

Kram

Anette







8 kommentarer:

  1. va söt motivet är! mysigt julkort=)

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart kort

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart julkort! Så vackert färglagt!

    SvaraRadera
  4. Vilket fint kort! Och vilken kul idé att skriva lite annat än "god jul" i det!

    Gillar speciellt dina gröna accenter, kvistar och sånt. Så snyggt! Ja, och motivet är ju så rart också!

    Gott nytt år till dej från mej!

    SvaraRadera
  5. Åh, dette var så søtt! Og herlig julestemning!

    SvaraRadera
  6. Underbart julkort!!
    Kram, Sanne

    SvaraRadera
  7. Tack för titten inne hos mig! Vilka jättefina kort du gör! Den här stämpeln fastnade jag extra för. Så himla söt!

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!