måndag 13 augusti 2012

Presentkort

Jag gör presentkort för Trendhuset i Torestorp.

Här är några av de jag har gjort.


Jag använder cardstock som kortbas och sedan tapetprover.
Det finns väldigt många att välja på kan jag tala om och kul är det.

Textstämplarna med Presentkort kommer från Vilda Stamps.


Fjärilsstansar.
Ramen är en Die från Sizzix


Pearlmakers i två hörn och ytterligare en textstämpel från Vilda Stamps.

Ta en sväng och titta in på Trendhuset när ni har vägarna förbi, det finns så mycket fint att titta på och man kan ta sig en liten fika i deras kafé.

Ha det bra!

Kram

Anette

.

3 kommentarer:

  1. Snacka om originellt att ha handgjorda presentkort i en butik! Snyggt och unikt!!!

    SvaraRadera
  2. Men såå snygga presentkort :), roligare än alla dessa vanliga i butikerna :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga! Verkligen personliga:)

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!