lördag 1 juni 2013

En tag med en liten tjej


Nu är det min tur att blogga för Scrapbookeriet igen.
I mina ögon sett så har jag frossat i dekorationer denna gången. Det händer ofta att jag provar med att lägga dit dekorationer men så plockar jag bort dom igen. Denna gången bestämde jag mig för att dom skulle bli kvar.


Jag har använt:

Vit, svart och craft cardstock

Basen är en stor tag utstansad med en Tim Holtz die i craft cardstock.




Mönsterpapper från Reprint, Prima och Pion design
Band med noter och en grön pärlrad (den är lite en favorit)
Noter och hörn utstansade med dies från Nellie Snellen
Tårtpappret finns liknande här och här
Hänget med hål i som sitter längst upp är utstansat med en die från Magnolia
Gula pearls (mitten på de röda blommorna)
Biljettstämpel och die
Klädnypa (bra mellanstorlek)

Nästan allt jag använt finns att köpa i Scrapbookeriets butik.


Ha det mysigt och njut av försommaren!

Kram

Anette




1 kommentar:

Jag blir väldigt glad om du lämnar en kommentar!